Obsah

Třídy

BERUŠKY - Denisa Koníková

SLUNÍČKA - Dagmar Skácelová, Simona Mouralová 

VČELKY - Pavla Pavelková , Petra Čepcová

HVĚZDIČKY - Renata Kolovratníková, Leona Kubíková

asistentka Kateřina Nevrlá

vcelkyVčelky

Vítáme Vás u včelek.

 

Učitelky: 

  • Pavla Pavelková
  • Petra Čepcová
  • asistentka pedagoga  Kateřina Nevrlá

 

Zprávy

Pracovní list- počasí na podzim

Včelky, téma: Počasí a barvy podzimu

4.-8.11.2019
Tento týden jsme si s dětmi povídali hlavně o změnách počasí na podzim. Naučili jsme se dešťovou říkanku, podzimní písničku, cvičili jsme s padákem a hráli různé hry. Dělali jsme pracovní listy, modelovali z plastelíny a při výtvarné výchově jsme procvičili dech, když jsme rozfoukávali barvu. celý text

ostatní | 8. 11. 2019 | Autor:

Včelky, téma: Strašidlení

29.10.-1.11.2019
V tomto týdnu byly podzimní prázdniny, a tak byly děti 29. a 30.10.2019 spojeni v dolní třídě sluníček, kde si zahrály spoustu zábavných her, ale také vytvářely různé "strašidýlka" a obrázky s halloweenskou tématikou. Dne 31.10.2019 se konala odpolední akce Strašidlení, a tak ve školce probíhala celodenní příprava- výzdoba školky, naladění dětí na haloweenskou atmosféru.. V pátek jsme společně s dětmi celou událost zhodnotili a popovídali jsme si o zážitcích. celý text

ostatní | 1. 11. 2019 | Autor:
Stavění domečků pro skřítky Podzimníčky

Včelky, téma: Padá listí

21.-25.10.2019
Tento týden jsme si s dětmi povídali o barevném podzimu. Na vycházkách jsme sbírali listy, které jsme pak otiskovali, malovali jsme tuší, hráli jsme hry a venku jsme stavěli domečky pro skřítky Podzimníčky. Ve čtvrtek jsme si udělali výlet do svíčkárny, kde si děti barvily svíčky a míchaly si koupelovou sůl. celý text

ostatní | 24. 10. 2019 | Autor:
Výroba draka

Včelky, téma: Pyšný drak

14.-18.10.2019
Tento týden byl celý o krásách podzimu, ale hlavně o pouštění draka. Vyráběli jsme draka z listů, ale také záložku do knihy. Moc nám dělala radost písnička ,, Máme draka “, kterou jsme si zpívali, ale také rytmizovali na různé ozvučné nástroje. celý text

ostatní | 18. 10. 2019 | Autor:
#

Včelky, téma: Ovoce a zelenina

7.-11.10.2019
Tento týden děti poznávaly různé druhy ovoce a zeleniny. Dělali jsme pracovní listy a grafomotorická cvičení, děti si zahrály na zahradníky a na sadaře. Na vycházkách jsme si ukazovali, jak jsou zbarvená jablíčka na stromech v zahrádkách. celý text

ostatní | 11. 10. 2019 | Autor:
Ježek a podzim

Včelky, téma: Ježek a podzim

30.9.-4.10.2019
Tento týden jsme si povídali o životě ježků, čím se živí, kde přespává a jak se k ježkům máme chovat, pokud je najdeme v lese, či na poli. Pozorovali jsme přírodu, jak se zbarvuje krásně do barev podzimu a jak se příroda začíná ukládat ke spánku. celý text

ostatní | 30. 9. 2019 | Autor:
Skládání obrázku

Včelky, téma: Moje rodina

23.-27.9.2019
Tento týden jsme měli téma „Moje rodina“. Povídali jsme si o našich rodinách, učili jsme se různé básničky, dělali pracovní listy, zpívali písničky a chodili jsme na vycházky do přírody. celý text

ostatní | 23. 9. 2019 | Autor:
Les

Včelky, téma: Les a naše houbičky

16.-20.9.2019
Tento týden jsme celý věnovali našemu lesu, ale hlavně houbičkám, které v něm rostou. Povídali jsme si o chování v lese, o tom jaké tam rostou houby. Ukazovali jsme si houby jedlé a jedovaté. celý text

ostatní | 16. 9. 2019 | Autor:
Kamarádi ze školky 1

Včelky, téma: Kamarádi ze školky

9.-13.9.2019
V tomto týdnu jsme s dětmi hráli různé seznamovací hry a povídali jsme si o pravidlech a chování ve školce. Ve středu jsme měli návštěvu – chovatelé papoušků nám přivezli ukázat nádherné papoušky, kteří létali dětem přímo nad hlavou. celý text

ostatní | 9. 9. 2019 | Autor:
#

Včelky, téma: Kamarádi ze školky

2.-6.9.2019
První týden ve školce byl pro děti adaptační.
Seznámily se s kamarády, dostaly každý svoji značku a seznámily se také jak s prostředím mateřské školy, tak s okolím Slatinic. Dále si upevnily návyky a zásady správného chování jak ve třídě, tak v okolí MŠ. Získaly také informace o poloze předmětů ve třídě. celý text

ostatní | 2. 9. 2019 | Autor: